fredag 26 februari 2016

BokRea...

Jag älskar att läsa böcker.. kan inte hejda mig när det är bok rea.. men i år så förbokade jag böckerna jag hade kollat ut på adlibris 
kände att jag inte riktigt hade orken i år att springa i en fysisk affär med 6,4 och snart 2 åringen..nej.. det fick bli nätshopping..





som jag har väntat på att köpa Mera vego men nu äntligen..
Har hört så mycket bra om den.. och nu finns tydligen Ännu mera vego..  



Mr Depp



Tusan vad jag har jobbat mycket nu.. är så ur trött.. man blir tröttare när man inte hinner med att göra det man verkligen vill.. i mitt fall att få fotografera.. 



A N I M A L I U M




visst jag har sett denna bok överallt på instagram och på bloggar.. men tusan va fin den är...




köpte denna bok till hon som drömmer om Paris..




Nej nu måste jag gå och laga lunch och mysa lite med mina tjejer..

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar