tisdag 19 januari 2016

Yoga med Malin...

Jag köper mycket second hand.. nästan allt.. eller så mycket som det går..
Jag har bevakningar på blocket och kollar mycket på tradera...  Jag gör det för att jag är så trött på den konsumtions hets som är nu.. helt galet.. men mer om det en annan gång... 

Jag har köpt dessa böcker på tradera.. kan verkligen rekommendera att kolla efter böcker där.. tror jag inte betalade mer än 50kr st.. det är så där lagom för en undersköterskas lön...











Otroligt fina texter och det stämmer med mina tankar kring yoga och livet.. Dom här böckerna är väl inte dom nyaste men å så bra..







Tro Hop Kärlek







Önskar er alla en vacker dag och nu sticker jag iväg till jobbet med mina underbara ny stickade vantar och krämer..

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar