måndag 18 januari 2016

Önskelistan...

Hittade en sån rolig app där jag kunde göra
Dessa små collages... 
kolla in den här

För mig är det här helt perfekt.. Bollar alltid tusen tankar.
Saker som jag oftast glömmer och sen när jag 
väl kommer på att jag skulle ju köpa den där.. Ja då är det oftast slutsålt..





Untitled #1


Jag måste smörja mig mycket nu..
 Torra läppar och händer..
 Har faktiskt redan köpt cerat å handkräm från L:A bruket.. rekommenderas varmt..

sen har jag börjat små snegla på solglasögon... Blir nog någon av dessa... Så fina.. håret i en knut.. alltid.. tänker att jag ska ha håret utsläppt det är ju så vackert.. men herre gud.. klarar inte av en sekund.. blir galen.. barnen hänger i håret, håret fastnar här å där.. är nog en småbarns mamma problem det här med att inte kunna släppa ut håret.. eller så är det bara jag... 

Sen har jag drabbats.. Canon.. Jag börjar längta så efter en systemkamera.. 

Ja drömma kan man ju alltid...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar