fredag 22 januari 2016

till väggarna...


Jag är en samlare.. samlar på bilder..
dom ligger lite överallt.. staplade i högar på hyllor och skrivbord..ligger rullade i rullar..instoppade i böcker...
Jag har alltid älskat fotografi och sparat på bilder så länge jag minns..



Jag fick en bok i julklapp.. jag är såååå glad över den..
Den är helt fantastisk.. Den heter SHARE och är inköpt från underbara Le Kiosk .. 

Printen som du ser bredvid är en av månaderna i Love Warriors kalender 2015.. Jag köpte den till min syster, sen har jag tjatat till mig två av printsen.. min syster är snäll..
Love Warriors är en av mina absoluta favoriter och Hannah lemholt är en av mina favorit fotografer.. kolla in hennes blogg honeypielivingetc.blogspot.se




M E R A K i




alla dessa är självklart tänkt att dom ska upp på väggarna.. och alla dom andra bilderna.. måste bara hitta den rätta platsen..

ni vet.. flytta hit.. flytta dit.. ja ni vet...





Här är några av mina favoriter ur SHARE..








Ja lite tjatigt med mitt mobil över allt ser jag ju nu när jag lägger upp alla bilder.. men Love Wins.. eller hur..




Den här underbara ingefäran ska få en plats i mitt kök.. så mycket ingefära som jag äter.. 



Kram

2 kommentarer:

  1. Åh så mycket fina foton! Älskar också att samla på bilder, klippa ut och rama in, sätta på anslagstavla eller klistra in i små böcker. Min tavelvägg ovanför skrivbordet är snart full... Då måste jag välja en ny plats i hemmet att fylla med finheter!

    SvaraRadera
  2. Ja alltså boken share kan jag verkligen rekommendera, super fin! Ja det är ju det där med plats.. jag önskar att jag bodde i ett större hus.. eller högre till tak i allafall.. så man fick plats med alla sina bilder..

    SvaraRadera