onsdag 27 januari 2016

Månadens Lista Januari..

Alltså det finns ju roligare saker att göra än att betala räkningar.. som tex att göra en lista..
Jag läser fantastiska Johanna Bradfords blogg..
Den är ju helt fantastisk och jag gillar verkligen hennes listor.. och blommrecept.. så nu jäklar tänkte jag.. nu smäller jag till med en egen lista.. så betalar jag räkningarna sen..

Januari


outfit



Blir nog något sånt här.. sköna jeans, tjocktröja..

Blomma



Animon

Citat






Mat





sushi.. nu har ju jag den fantastiska turen att 
dela mitt liv men en underbar kock.. som lagar min favorit rätt till mig.. Sushi Love här..



Bok



The Nordic cook book av Magnus Nilsson.. åå va jag vill ha den..


Musik




Mitt favorit band.. helt galet bra.. First Aid Kit



Blogglove



Måste ju tipsa om denna portal, thewaveswemake.se.. helt fantastiska bloggare, reportage, diy.. Jag älskar verkligen denna sida.. ta er tid och kolla in den vet ja.. sen så har min favoritbloggare Rania Maria flyttat dit.. Lovely!

sen.. nästa blogg är en sån.. feel good.. good vibes only blogg..






Missa inte denna, ta en titt.. helt fantastiska bilder.. otroligt bra fotograf..


Där har ni den.. Januaris lista.. min först.. 
Roligt var det.. blir nog fler..

Nej nu räkningar.. sedan jobbkväll..


Kram

2 kommentarer:

  1. Listor är definitivt roligare än att betala räkningar ;) Din outfit ser underbart skön och snygg ut! Tack för länken fina du <3 Precis hittat till Kjell jag med, otroligt härliga bilder - vill ut och resa samt lära mig surfa på en gång!

    SvaraRadera
  2. Svar: Tack snälla du! Blir så glad av att du tycker om det jag delar med mig av här. Ja, det går ju över - mår mycket bättre idag. Men det är sannerligen inte roligt att vara magsjuk... ska aldrig klaga på förkylning eller mensvärk igen! Skönt att ni också tagit er förbi det nu. Stor kram tillbaka till dig och dina!

    SvaraRadera