söndag 24 januari 2016

kokosnötter och vintersjukan..




Igår klockan 20.45 gick jag in på Ica Maxi Gnesta.. så trött
efter att arbetat hela dagen..

så ser jag.. dom har ju kokosnötter..färska..
ja eller så färska som det kan bli..

hur som haver.. jag är i himlen!







D A Y D R E A M



Jag berättade i tidigare inlägg att jag så ofta som det går köper second hand och måste ju säga att...
Tradera är ju ett fantastiskt ställe..hittade denna ur snygga poster på ett av mina absoluta favorit band First Aid Kit
Ni som har läst min blogg tidigare vet nog redan det..
och ett tips för er first aid kit fans.. kolla in fire and joy


Nej ni kära vänner där ute nu måste jag gå å äta 5 vitpeppar korn och be en stilla bön om att jag ska bli skonad från vinter och kräk sjukan.. tror nog att ett mirakel behövs då övriga familjen är sjuka..
men än finns hopp..

kram

1 kommentar:

  1. Åh men vilket fynd, himla fin poster - de är ju så bra! och Fire & Joy bloggen är fantastisk.

    SvaraRadera