fredag 29 januari 2016

inte så varierande kanske....

nej den är nog inte det.. min blogg.. varierande.. 
blir kanske mycket samma samma.. mitt eviga babbel om renovering som inte sker.. saker jag köper second hand.. mitt icke stå på händer.. och måste bara säga ang stå på händer..

jag ger upp!

Så nu var det sagt.. inget mer stå på händer.. kommer inte att hända..

men nog om det nu.. varierande pratade jag om.. 

Det här är nog en ganska vanlig bild i min blogg.. 

Min frukost..



C H I A



Det blir lätt så.. man hinner inte riktigt med att göra dom inlägg man skulle vilja.. barnen jobbet livet.. ja ni vet..
Jag älskar verkligen att fotografer.. även om det mest blir sånt här.. hemma prylar.. men tänk va.. tycker det är så roligt..
Läste på någon fotoblogg att det kunde vara bra att starta ett fotoprojekt som amatör fotograf.. för att utvecklas.. 
ska fundera lite på det där..  




Y O G A




så bra bok.. tipsar om denna  Yoga- fysisk och själslig detox av
Karin Björkegren jones.



och ni trodde väl inte att jag skulle missa att visa min senaste loppis fynd.. finaste ljusstaken..ja alla ljusstakarna har jag faktiskt hittat på varuförmedligen i Knivsta.. fint ställe det..

nej nu ska jag susa iväg till jobbet..

Kram

2 kommentarer:

  1. Personligen tycker jag väldigt mycket om vardagsbilder, bilder ur hemmet, frukostar och loppisfynd och dina bilder är så fina och lugna! Fortsätt så! Men fotoprojekt är aldrig fel, så länge det inte blir för snävt och man ger sig en klapp på axeln och låter det vara okej att hoppa över en viss dag eller tema, annars blir det bara jobbigt och tråkigt... / hälsningar en som vet.

    Du, jag har nog gett upp Yoga (igen) innan jag ens börjat. Jag vill ju, men den där självdisciplinen är som bortsprungen.

    trevlig helg!

    SvaraRadera
  2. oj va roligt att du tycker att mina bilder är fina, tack! Nej nått fotoprojekt med nått slags krav.. det orkar jag inte med utan jag tänkte nog mer nått i stil med att försöka utmana mig själv lite mer som att till exempel ta mig an lite mer naturfoto.. eller kanske nån porträtt serie av mina barn.. lite sådär så man får tänka lite nytt...utmana mig att fota saker jag inte brukar göra.. mer ett så..

    SvaraRadera