lördag 30 januari 2016

I´heure bleue


Jag står och tankar bilen vid Statoil.. jag ser hur himlen skiftar i underbara blå färger..som magi

I´heure bleue.. den blå timmen

Jag fick så otroligt bråttom..jag som skulle åka till ica å handla morötter.. men dom fick vänta..




Jag åkte hit.. ett av mina favorit ställen..





isen ligger fortfarande tjock in till strandkanten..







jag fick verkligen fotografera snabbt då det skymde fort... och det var tusan iskallt..






jag har alltid haft en förkärlek till foton med en kall ton.. ibland blir det nog lite för mycket men gillar känslan..
det är nå visst att fota i skymnings ljuset..







B L Å




Hoppas ni alla har haft en fin kväll, själv har jag fått underbara vegetariska dumplings med thailändsk gurksallad..
kärlek

karm 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar