torsdag 5 november 2015

Min nya matta...

Hon önskade sig iskraft och sjöjungfru fenor och allt magiskt mellan himmel och jord... Ja vad gör man... Man försöker sitt bästa att skapa magi åt henne...




Hade sån tur att hitta den underbara klänningen från hm's all for children kollektionen från 2013... Tror jag... Ja den är underbar i alla fall....





Bästa tipsen är nog att Malala för yngre läsare har kommit... köp och läs med era barn.
Vi köpte denna till tjejernas kusin som fyller 9 år.. det är nog en perfekt ålder för denna bok.





Jag har börjat undra om jag har magnetsium brist... Ska testa tillskott.. 











Ja och så vill hon ha ett kristall halsband som mamma också.. Ja jag får göra ett.. Och ser ni.. Snyggaste mattan från hm..äntligen är den min....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar