måndag 2 november 2015

Att vänta på posten och stå på händer tar tid...

Dag 5... Jag kämpar med att försöka det här med att stå på händer... Går ju inte så jätte bra... Men.... Jag kämpar..





Det här är tydligen en bra övning för att öka styrka.... Och jag behöver nog det då det gör ont i handled och axlar när jag försöker...












Jag fick äntligen hem denna otroligt fina poster idag... Har haft den på önskelistan  i år... Men nu jäklar slog jag till... Väntar på paket från Thailand.. Väntat och väntar.. Tar kanske lång tid att skicka från Chiang Mai...  Ja det är väl meningen att jag ska träna tålamod nu...



2 kommentarer:

  1. Så himla inspirerad av dig! Har heller aldrig vågat stå på händer riktigt, och det där med att yoga som jag ju Vill göra. Bara max 30 min om dagen, det HAR jag verkligen tid med, det sker liksom inte. Men nu när jag kommer hem, då jäklar! Ska skaffa den där pocket yoga till iPaden du tipsade om. och öva upp styrka för att stå på händer sådär. Har ingen bra vägg i hemmet dock... men en garderob borde fungera? Tack för inspirationen ! och heja dig, du är grym!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack fina du! Oj vad jag blir glad av dina ord.. sparar dom.. tack. Ja det är bara att kämpa på.. Jag tänker så här.. Jag hinner kanske inte göra ett helt yogapass men att jag ställer mig på mattan och ger det 10 min eller 30... spelar inte så stor roll.. Bara att jag gör det.. Andas och rör min kropp med andningen... det är allt..det är mitt ända mål just nu.. att ställa mig på mattan varje dag... Stor kram till dig!

      Radera