onsdag 4 november 2015

Att andas...

Hon är så bra min 3 åring... Ja 4 åring om några dagar... Hon lugnar mig... Hon säger alltid.. " mamma va gör du?" Och jag stannar upp och tänker... Ja va fan gör jag....


       



Jag andas och tänker... Inte stressa... Men inbland går jag upp i varv å springer runt.. Plockar över allt, tvättar, packar väskor, gympakläder, fruk och vantarna å mössan å extrabyxorna och lappen till fritids och komma ihåg å köpa nyponsoppan.. Middagen... Städa, plocka upp i badrummet och byta blöjan... Å herre Gud jag har glömt att köpa blöjor..... "Mamma vad gör du?" Ja vad gör jag... 













Jag köpte lite nya stenar på Naturhistoriska.. Tigeröga, malakit, ametist, opalit, och agat....
















Jag dricker grönt te med ingefära i ute.. Älskar den kalla luften som kommer på hösten.. Jag och 3 åringen som snart är 4 år.. Vi fikar ute och kollar på stenarna.. Hon önskar sig ett kristall halsband i födelsedags present och älvstofft och plasma kraft och enhörningskraft och sjöjungfrustjärt... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar