torsdag 8 oktober 2015

Torsdag...

Det är sånt fint ljus på morgonen i vårt sovrum...det är skönt att kunna dröja sig kvar...  









Jag har funderat mycket på min blogg... Jag är verkligen inte typen som bloggar tänker jag.. Men gud va roligt jag tycker att det är... Det är som om jag har hittat min lilla plats... Där jag kan lägga alla mina tankar... Ja jag vet inte hur jag ska förklara...










Väggarna här inne ska få en ny färg...och sängen en ny plats....





Och ni.. Om ni inte har läst den...Gör det... 










Vi dröjer oss kvar i sängen.. Hon vill spela radioapan.. 
Jag läser min bok och så njuter vi av att bara vara....

1 kommentar:

  1. Åh vilka fina bilder, och spännande att ni ska göra om! också kul att höra att du trivs med att blogga. jag har alltid tyckt om det men senaste månaderna har jag verkligen hittat hem med bloggandet, nu är det otroligt roligt!

    Svar: Vad skönt det är att höra att folk förstår, känner igen sig och sitter i samma sits. Det är lite både ja och nej där. Det är viktigt att hålla koll, och att vara aktiv bland sociala medier men samtidigt finns det många jag följer som inte ger något på det sättet, jag försöker också rensa bland konton och bloggare som jag följer. Många har helt fel fokus som styr iväg mig och mina tankar till dåliga ställen. De som inspirerar får vara kvar :D Tack så mycket - vad glad jag blir att du hittat hit och att du gillar det jag gör, och stort, stort tack för alla kommentarer - de betyder oerhört mycket! Tack tack :)

    SvaraRadera