torsdag 1 oktober 2015

Rosa månad..

Oktober.. Ja det är ju den rosa månaden.. Går inte riktigt att missa längre.. Hela vår Ica butik är rosa och alla varor med...bra!!







Om ni undrar över den superfina kalendern så är det en Frankie Daily Journal.
Jag köpte min direkt från frankiepress i australien.. men den finns
säkert hos mokkasin där man brukar kunna förboka..
Tror att 2016 kalender kommer att vara gul... det blir fint det...




Tycker att Rosabandet är så fint i år.. Jag tror jag har köpt varje år... Synd att jag inte sparat dom.. 






Igår kom min vän förbi med kärleksört åt mig.. Jag har dom i en vas med vatten och hoppas på att få lite rötter.. Tänker att det kommer bli fint i min mini rabatt..




Nu finns det så många sett att stödja Cancerfonden... Pappan i huset kom hem med mössor till alla.. Superfina!!






#nejtillcancer





Sen kunde vi ju inte låta bli att fika lite rosa också... Oktober har börjar fint så här långt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar