onsdag 7 oktober 2015

Onsdag....

När första frosten kommer och bilrutan måste skrapas.. Ja ungefär då... Då börjas det.. De eviga smörjandet för att inte torka ut totalt...









Jag dricker mycket te nu.. Bra för kropp och själ tänker jag.. Försöker dra ner på kaffe... Och socker mer grönt.. Målar tånaglarna med new delhi röd....





Letar tapeter nu... Till hallen blir det en från eco earth som jag är så förälskad i.. Den går i blå och gråa toner.. Kommer bli jätte fint.. Köpte dessa två tapet böcker av William Morris och Walter crane.. Tapeter av William Morris går ju inte å undvika.. Mitt insta flöde bara dryper av hans tapeter...men inte konstigt.. Dom är ju underbara...





Jag där emot är lite mer förälskad i Walter Crane... Se bara på dessa... Alltså den med Kakaduan.. Jag bara älskar den!!! Har mailat tapetaffärer både här å där men ingen lycka att finna hans tapeter... Om någon skulle veta något.. Hör gärna av dig...




Om ni vill ha dessa böcker hittar ni dom här och här.....




Men se va underbar....





Ja men den här blå från Morris är ju inte så dum den heller.... 
Ja det kanske blir nått sånt...
vi får se...

1 kommentar:

  1. Jag skulle verkligen vilja testa hur jag / kroppen mår om jag tar en paus från kaffe. Men ack vad beroende jag är. Det går liksom inte.

    Måste bli bättre på att smörja mig jag med! Tror bestämt det är dags för en varm dusch, skrubba av mig med kaffe (haha det där med att sluta ja...) och sen smörja in mig <3 Måste snart skaffa en ny burk kokosolja...

    SvaraRadera