söndag 4 oktober 2015

en mugg...

Ja ni vet nog nu att jag fotar mycket.. har såå många foton på samma motiv.. 
men jag bara måste visa denna underbara lilla kopp jag hittade på loppis.. 
Var på prylboden i knivsta.. älskar det stället.. 
Här hittar ni det...varuformedlingenprylar





En till sak som jag älskar är ju denna underbara väska från forgoodluck
en av mina favorit butiker..







Dom använde den här bilden av mig på deras instagram.. Kul!!




Sen nu när jag är i tipsar tagen så måste jag tipsa om Jollyrooms otroligt bra priser på
didriksons fodrade regnkläder... 549kr.... 
När man inte är så rik så jagar man ständigt bra priser.. så är hittar ni dom






När man första gången lyckas köpa två nya regnställ.. ja man blir nästan lite rörd..
Så skönt att börja jobba igen efter föräldraledigheten.. tufft med föräldrapenning..



Ja å visst höll nästan på att glömma... denna lilla fina kopp.. den var också från loppisen.. och den kosta också 5 spänn... helt otroligt...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar