fredag 9 oktober 2015

Himlen i Knivsta....

Det är nå visst med himlen här i Knivsta .. Den är alltid randig.. Idag på väg till skolan räknade vi alla flygplan vi såg.. Fem räknade Stella till..












Att bo så nära Arlanda gör en verkligen påmind om hur härligt det är att få flyga iväg.... Har märkt att det är dax att visa alla resor man beställt.. Både på instagram och bloggar jag följer så visar alla upp sina nyinköpta resor...

Gud hur har alla råd tänker jag..... Den ena mer underbar än den andra... 




Kokosvatten... Livets dryck....








Kunde inte låta bli att drömma mig tillbaka till Thailand... Hoppas att vi kan åka tillbaka en dag.... Å på tal om Thailand så väntar jag två paket där ifrån... Ett från lovely Hey pilgrim.. Och så har jag beställt en helt fantastisk väska från bergen i norra Thailand... Hoppas dom kommer snart....





Nej nu startar vi dagen grönt... Och hoppas på att min förkylning ska ge med sig nån gång..☮

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar