söndag 11 oktober 2015

Hösten....

Den gör mig lugn... Stormande havet där på insidan mojnar... Den kalla luften gör mig lugn... 








Letar i förråd efter fodrade stövlar och fleece vantar och mössor.. Det var minusgrader i natt... Blir kallt när vi åker så tidigt till skola och dagis...









Veckan som kommer nu är en jättetuff jobbvecka... En dag ledig... En... Och så jobbar jag hela helgen på det och till och med måndagen.. Känner mig redan trött...men det går... Bara att kämpa på.. dricka mycket mynta vatten.. ingefära..råsafta..






Jag längtar efter havet... Efter Haverdal.. Efter doften av tång och salt vatten.. Efter kall höst sand under fötterna och dundret från havet som slår mot land.. vinden som drar i håret...
Jag längtar efter dig Kattegatt...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar