fredag 2 oktober 2015

Apelsiner...

Något som aldrig slår fel.. när hösten kommer börjar jag äta apelsiner, satsumas, citron, lime, mandarin, grape..... citrus i all färg och form.

Jag älskart!



Jag drömmer om turkost kakel eller kanske mosaik.. letar på insta och pinterest efter inspiration.. men något åt det turkosa eller kanske havsgrön.. Ja något som inte är brunt...




Den rostfria diskbänken vill jag ha kvar.. jag tycker det är så snyggt på foto.. men sambon..
Han är inte riktigt inne på det..

men han kanske blir....


Jag har så länge lovat mig själv att läsa boken om Malala, men har inte riktigt kommit för..eller haft tid.. men nu jäklar!! Nu ska jag läsa den då det är en bok som man ska läsa.. känns som att man är skyldig henne det.. Hon har mod som få och det beundrar jag...

När mina flickor blir större ska vi läsa den ihop..

Ni som inte har läst den. gör det.. den finns billigast här




Måste bara tipsa om ett pukka te.. igen.... Jo men det här är så gott... 
Ha en fin dag ni där ute i världen.. nu tar jag jobb helg...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar