fredag 18 september 2015

Fredag

Idag vab... Snoriga och trötta tar vi oss igenom dagen... 




Vabbade för första gången i mitt liv idag.. Använde försäkringskassans app.. Gick otroligt lätt, blir lite nervös med tanke på att ingenting med försäkringskassan brukar vara lätt..... Men men...





Vi kollar på Netflix och äter syltkakor.. Jag fick vara inne hos henne en stund men sen ville hon vara ifred...Gud va ni stör..
Jag och den minsta går upp och bada istället...








Efter badet lufttorkar vi och funderar över om pottan är något som kanske ska börja användas... Nej säger hon.. Hon säger så mycket just nu.. Nej..





Det fick bli ägg till lunch.. För mig.. Dom övriga åt pannkakor.. Nu ska vi bara ta oss igenom en kväll med snor och hosta.. Vi saknar pappan i huset som är iväg och lagar mat till självaste kungen... Stolt som en tupp är jag... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar