tisdag 7 juli 2015

Mina egna prints..

Det är nå visst att trycka upp sina egna bilder..
Jag tycker det är så roligt..
Man ser dom på ett annat vis.. kunna ta i dom..
hänga upp dom på väggen..
ja det är nå visst med det..









Flingor och fil.. det är ungefär det jag orkar med just nu.. är så trött på allt vad mat heter.. vad ska vi äta till middag det ständiga ekot i huvudet..





det slutar nästan alltid med att jag missar att äta frukosten
och börjar fota något som jag bara måste fota just när jag ska äta.. jag kommer på så mycket saker just under frukost....





Här hemma så tittar, läser och lyssnar vi på den lilla sjöjungfrun just nu.. det genomsyrar hela min hjärna just nu...


Kanske där av dessa foton.. den lilla sjöjungfrun med tång i håret och vacker blå hud..  eller hur.. visst ser ni det..

eller så kanske jag är lite för inne i sagans värld just nu.. 

Havet är djup

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar