torsdag 2 juli 2015

Memory lane...


Idag fyller jag år .. 35.. 
Jag tittade på mina gamla foton för att minnas.. se här 12 juli 2008 och inte ett bekymmer i världen..
tänk om jag visste att jag sommar efter skulle gå höggravid.. ha ha ha ha..

Det eviga rullandet av rullväskan och det eviga rökandet..
Kan fortfarande sakna att röka.. men är så evigt tacksam att jag lyckades sluta..
en av dom svåraste saker jag gjort tror jag...











Ja det var tider det.. nätstrumpbyxor med hål i och crazy nights.. och taskiga mobilkameror..

ja... tider va.. skulle inte orka en dag..och är glad att den tiden va men  Hej och välkommen år 35.. undrar vad du har på lut.. 



Nu ställer vi blommor på bordet och förbereder för lemon curd tårtan.. sen ska vi hämta hon som slutar på dagis idag.. och hon den vilda.. det blir nog en bra dag idag.. 
35...




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar