onsdag 1 juli 2015

Det låg en avi i brevlådan...

jag skyndade mig till ica.. undrar vad som kommit då jag inte kommer ihåg vad jag beställt..
Ett skitigt paket från Indien..
Och där i denna fantastiska.









Mynta vatten och en bok i solen.. tänkte att jag skulle läsa lite medans hon sov..
självklar fastnade jag i att fota massa andra saker..






Ibland händer det.. överraskningar.. jag älskar dom..









Det här underbara armbandet fick jag av en tjej på instagram..
bara sådär.. som tack att jag följer henne..
helt fantastiskt..  
Jag är helt överlycklig över detta armband.. 

Hon finns  www.delest.se

In och kolla hennes sida då hennes armband och halsband är helt otroligt vackra.

nu vaknar hon.. måste gå.. och ingen bok hann jag läsa...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar