tisdag 23 juni 2015

en ny header...

Oftast bär jag på henne, hon som vill bli buren hela kvällarna, men igår fick jag tid till min lilla blogg..
Jag gjorde en ny header och fixade lite.. men vad vet jag..

jag är så där spretig i tanken just nu.. tänker för fort, tänker för mycket.. Tänker att jag ska börja skriva ner, få ordning, organisera.. lägga dom på plats alla orden.



Jag har klippt håret.. lite för spontant kanske..det växer ut igen tänker jag..



jag måste städa också.. men det gör jag sen.. efter...




jag har köpt en till hårfärg.. min lillasyster ska hjälpa mig men hon är så där upptagen hela tiden.. ni vet så där upptagen av ingenting som man bara kan vara när man är 20 år..

nu vaknar hon, hon som bara vill bli buren.. jag måste gå...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar